Povrat proizvoda | Ferrol Home
Pokon kupon

Povrat proizvoda

REKLAMACIJE I POVRAT PROIZVODA

Jedan od osnovnih ciljeva kompanije FERROLHOME DOO je da sa Vama ostvari odnos zasnovan na poverenju i pruži Vam usluge u skladu sa Vašim željama, potrebama i specijalnim zahtevima. Kupac u potpunosti zadovoljan našim proizvodima i uslugom je naš primarni cilj.

Ukoliko se ipak dogodi da iz nekog razloga budete nezadovoljni isporučenim proizvodom, budite sigurni da će Vaš prigovor biti rešen u skladu sa važećim zakonskim normama.

Sa zahtevom za reklamaciju robe kao i za sva Vaša pitanja i nedoumice možete nam se obratiti putem e-mail adrese: hello@ferrolhome.rs ili putem kontakt formulara koji možete naći na dnu naše web stranice.

Procedura reklamacije i povrata proizvoda

Ukoliko kupac iskaže zahtev za reklamaciju, potrebno je da nam se obrati putem maila na e-mail adresu hello@ferrolhome.me ili putem kontakt formulara koji može da pronađe na dnu naše web stranice. Zahtev treba sa sadrži detaljne informacije o porudžbini, razloge nezadovoljstva i fotografije proizvoda. Naša kompanija se obavezuje da elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije i u roku od 3 radna dana odgovori na zahtev sa predlogom rešenja.

Ukoliko je na predlog rešenja reklamacije potrebno poslati proizvod nazad, kurirska služba Nelt Logistic sa kojom poslujemo će preuzeti proizvod sa adrese kupca. Proizvod mora da sadrži originalan račun, garantni list i sve pripadajuće dokumente koji su isporučeni zajedno sa proizvodom.

Izuzetno je važno da kupac pošalje apsolutno svaki deo proizvoda koji smo mu dostavili zajedno sa proizvodom, da ne  ošteti kutije (pakovanje) u kojima smo mu poslali proizvod i da ih koristi za slanje proizvoda nazad kako ne bi došlo do oštećenja istog.  Ako se navedeni uslovi ne ispoštuju, nećemo biti u mogućnosti da prihvatimo reklamaciju.

Nakon pristizanja i preuzimanja proizvoda od strane naše kompanije, kupcu se, u skladu sa zahtevom, šalje novi proizvod ili uplaćeni novac refundira.

Nakon što kupac od strane naše kompanije dobije potvrdu o povratu novca, u zavisnosti od procesa i transakcija njegove banke, realizacija može trajati u proseku 3-10 dana. U ovom procesu, ferrolhome.rs ne ostvaruje nikakav interes. Ukoliko je povratni postupak odložen zbog greške u kreditnoj kartici, neophodno je da se kupac za detaljne informacije obrati odeljenju za korisnike njegove banke.

VAŽNE NAPOMENE!

* FERROLHOME DOO nije odgovoran za oštećenja koja nastanu zbog toga što artikle koje želite da vratite niste na odgovarajući način upakovali pre transporta. Moguće je da će nam proizvod usled toga biti dostavljen kao oštećen i nećete moći da ostvarite svoje pravo na jednostrani raskid i povrat novca. Molimo Vas da zato na adekvatan način upakujete proizvode koje želite da vratite.